مطالب مرتبط:
پاسخگویی مدیران شهری شیراز در سامانه ارتباطات مردمی 137
تعرض به ساختار تولید مسکن در کشور| بانک مسکن از ابتدای سال فرایند موثری نداشته است 
«اشتباه» بانک مسکن در محاسبه بدهی به نفع متهم و بدهکار بانکی | مطالبات مشکوک الوصول از گروه عظام | پنهان کاری در افشای اطلاعات شرکت های فرعی
شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک مسکن با بهره 4 درصد+ مبلغ اقساط
شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک مسکن با بهره 4 درصد+ مبلغ اقساط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 14:252024-08-24اقتصادي

پاسخگویی مدیران ارشد بانک مسکن به تماس های مردمی


به مناسبت هفته دولت، مدیران ارشد بانک مسکن به منظور شفاف سازی خدمات این بانک، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و پیشنهادهای مردم در حوزه خدمات و تسهیلات مسکن هستند.

- به مناسبت هفته دولت، مدیران ارشد بانک مسکن به منظور شفاف سازی خدمات این بانک، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و پیشنهادهای مردم در حوزه خدمات و تسهیلات مسکن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیران ارشد بانک مسکن همزمان با هفته دولت با هدف شفاف سازی خدمات و صیانت از حقوق شهروندی، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و پیشنهادهای مردم در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن از طریق شماره تماس 61088-021 هستند.

پاسخگویی مدیران ارشد بانک مسکن به تماس های مردمی به مدت 6 روز کاری از روز شنبه سوم شهریور تا روز یکشنبه یازدهم این ماه و از ساعت 9 تا 11 ادامه دارد و مردم ضمن تماس با واحد ارتباطات مردمی، از طریق فهرست مربوطه، امکان گفت وگوی مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن را دارند.

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، مردم می توانند روز شنبه سوم شهریور با موضوع بانکداری الکترونیک، دوشنبه پنجم شهریور تسهیلات، سه شنبه ششم شهریور خدمات بانکی و روزهای شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم شهریور در زمینه بخشنامه ها ، مسائل حقوقی و وصول مطالبات، سوالات خود را مطرح کنند.


برچسب ها: بانک مسکن - مدیران ارشد - پاسخگویی - بانک - مسکن - مدیران - خدمات
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی مدیران ارشد بانک مسکن به تماس های مردمی

پاسخگویی مدیران ارشد بانک مسکن به تماس های مردمی