بگیر و ببند چالش بازی های دیجیتال را برطرف نمی کند / هشدار مهاجرت نخبگانِ بازی سازیمعاون سابق پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن تشریح 5 چالش مهم بازار بازی های دیجیتال در ایران، تاکید کرد: مشکلات بازی ها با بگیر و ببند و فیلتر کردن پلتفرم هایی مانند Google Play برطرف نمی شود و این اقدامات بدتر به ضرر اکوسیستم مصرف کننده است. - معاون سابق پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن تشریح 5 چالش مهم بازار بازی های دیجیتال در ایران، تاکید کرد: مشکلات بازی ها با بگیر و ببند و فیلتر کردن پلتفرم هایی مانند Google Play برطرف نمی شود و این اقدامات بدتر به ضرر اکوسیستم مصرف کننده است. حامد نصیری در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا، با اشاره به اینکه در حوزه گِیم (بازی های دیجیتال کنسولی، رایانه ای و موبایلی) چند چالش جدی وجود دارد، گفت: معضل مهاجرت نخبگان به ویژه در حوزه ICT یکی از چالش های جدی این حوزه است. در زمینه دانش برنامه نویسی، طراحی و توسعه بازی ها در ایران استعدادهای خوبی داریم که البته تعداد کمی دارند و همین افراد بسیار ماهر هم اقدام به مهاجرت کرده اند چرا که اینجا نهایتا در شرایط کاری یک کارمند می توانستند کار کنند، اما پس از مهاجرت توانستند مدیران موفقی باشند. غفلت از مهاجرتِ استعدادهای بازی سازی معاون سابق پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به اینکه در بنیاد بازی های رایانه ای بیش از 10 سال زمان و منابع مصرف شد برچسب ها: بازی - بازی های رایانه ای - دیجیتال - رایانه ای - مهاجرت نخبگان - چالش - مصرف کننده |
آخرین اخبار سرویس: |