مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی 97 پروژه در گرمسار
6 واحد صنعتی با اشتغال 733 نفر در کردستان آماده افتتاح است
78 پروژه کشاورزی در مازندران افتتاح می شود
60 پروژه آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته دولت افتتاح می شود
جزییات افتتاح پروژه های عمرانی در استان سمنان اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 15:302024-08-26سياسي

افتتاح چند پروژه صنعتی در گرمسار


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا سهم مردم را از حاکمیت افزایش دهیم و در این مسیر، رسانه ها به عنوان دست و بازوی مردم می توانند تاثیر زیادی در تحقق این امر داشته باشند.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا سهم مردم را از حاکمیت افزایش دهیم و در این مسیر، رسانه ها به عنوان دست و بازوی مردم می توانند تاثیر زیادی در تحقق این امر داشته باشند.

فرج الله شوشتری امروز (پنجم شهریور ماه) در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار، اظهار کرد: خدمات بسیار بزرگ و ارزشمندی به واسطه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ارائه شده و به دست آمده است.

هنوز هم آنچه به عنوان خدمات و دستاوردها ارائه می شود، نسبت به آنچه مردم از جان و مال خود برای اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند، جای تقویت دارد.

وی با اشاره به معضل کم آبی در گرمسار، ادامه داد: درباره بحث تامین آب، بویژه آب حبله رود و سد نمرود، پیگیری ها در استان در حال انجام است و همچنان خستگی ناپذیر این مسیر را ادامه می دهیم.

او به خدمات دولتمردان و مسئولان استان در چند ماهه اخیر پرداخت و بیان کرد: مدیران و کارمندان استان پس از شهادت شهید رییسی، با همان انگیزه قوی در پیگی


برچسب ها: نظام جمهوری اسلامی - استانداری سمنان - جمهوری اسلامی - مردم - استانداری - سمنان - رسانه ها
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند پروژه صنعتی در گرمسار

افتتاح چند پروژه صنعتی در گرمسار