مطالب مرتبط:
وزیر کار: اجرای قانون حمایت از معلولین را دنبال می کنیم
عملیات نظامی یمنی ها در حمایت از غزه
جنایت قرن در غزه با حمایت آمریکا ادامه دارد
عملیات نظامی یمنی ها در حمایت از غزه
حمایت شرکت فولاد اکسین خوزستان از ساخت یک فیلم مستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 11:502024-08-23سياسي

حمایت از زندانیان شاغل


رییس کل دادگستری فارس به مشکلات 20 زندانی شاغل در زندان عادل آباد رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس کل دادگستری استان فارس سرزده در زندان عادل آباد شیراز حضور یافت و از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که با حضور ابراهیمی مدیرکل زندانهای فارس، رضایی دانا مدیر زندان مرکزی شیراز انجام پذیرفت، از پروژه های عمرانی زندان و همچنین مجتمع اندرزگاهی نسوان همراه و اسحاق ابراهیمی توضیحاتی را پیرامون طرح هایی که در این موسسه کیفری در حال اجراست ارائه داد.

رییس کل دادگستری فارس همچنین با حضور در بخش پذیرش و تشخیص زندان با تعدادی از زندانیان دیدار کرد و برای رسیدگی به مشکلات آن ها قول مساعد داد .

رییس کل دادگستری استان هدف از این بازدید را بررسی وضعیت زندان به ویژه در ایام تعطیل و بعد از وقت اداری اعلام کرد و گفت: نظارت بر فرایند کار زندانبانی و نگهداری و ارائه خدمات اصلاح تربیتی مجرمان از جمله وظایف دستگاه قضایی است.

نماینده عالی قوه قضاییه در فارس افزود: خدمت به مردم تعطیلی ندارد و ما در حوزه دستگاه قضایی تلاش می کنیم ضمن استقرار عدالت در جامعه، از امنیت و آسایش مردم صیانت نماییم.


برچسب ها: رییس کل دادگستری - زندان - رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری فارس - دادگستری - زندان عادل آباد - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از زندانیان شاغل

حمایت از زندانیان شاغل