مطالب مرتبط:
فیلم | فعالیت 168 شرکت و تشکل در شبکه تعاونی های روستایی زنجان
8 شرکت تعاونی در مازندران افتتاح می شود
2 هزار و 200 تعاونی در کردستان فعالیت دارد
فعالیت 43 تعاونی صادرات محور در گرگان
تصادف مرگبار در جاده ایوانکی به شریف آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 17:052024-09-06اقتصادي

فعالیت 120 شرکت تعاونی در شهرستان خلیل آباد


مسوول اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد گفت: از 250 شرکت تعاونی به ثبت رسیده در خلیل آباد تعداد 120 شرکت تعاونی دارای فعالیت کاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوری ظهر جمعه در جمع مردم شهرستان خلیل آباد به مناسبت آغاز هفته تعاون با بیان مأموریت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاون اظهار کرد: تعاونی ها دارای چتری بسیار گسترده در حوزه فعالیت هستند.

مسؤول اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه گسترش تعاون از راهکارهای توسعه و عدالت در جامعه است گفت: امروز با کار گروهی اشتغال و توسعه اقتصادی را به صورت واقعی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اقتصاد تعاونی و یا همان اقتصاد مقاومتی که رهبری همواره در طول دهه های گذشته با شعارهای سال تاکید دارند، موجب شکوفایی، رشد و توسعه می شود.

نوری افزود: اقتصاد کشور با اقتصاد تعاونی و مردمی گره گشا است، لذا برای مشارکت و همراهی در این امر مهم باید همه مشارکت کنند.

مسؤول اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد مردمی سازی و هوشمند سازی، کارآمدی و شفافیت را 4 اصل وزارت تعاون در تبیین جایگاه این بخش اقتصادی نام برد و گفت: یکی از برنامه های اداره تعاون شهرستان در سال جاری توجه به تعاونی های کم فعال و یا غیر فعال بزرگ در شهرستان است که در این


برچسب ها: شهرستان خلیل آباد - تعاون - خلیل آباد - تعاونی - رفاه اجتماعی - شرکت تعاونی - اقتصاد
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 شرکت تعاونی در شهرستان خلیل آباد

فعالیت 120 شرکت تعاونی در شهرستان خلیل آباد