مطالب مرتبط:
پرداخت 85 درصد از مطالبات گندم کاران تا پایان هفته
85 درصد مطالبات گندم کاران تا پایان هفته پرداخت می شود
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران: با تحقق برداشت از صندوق توسعه ملی، 85 درصد مطالبات گندم کاران تا پایان هفته پرداخت می شود
پرداخت مطالبات گندم کاران طی دو هفته
اعلام زمان پرداخت مطالبات گندم کاران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 15:252024-09-02اقتصادي

پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات چغندر کاران


در سال زراعی جاری اگر وزارت جهاد کشاورزی ظرفیت صنعتی محدودی نداشت، می توانستیم تا 5 میلیون تن چغندر پاییزه تولید کنیم، زیرا متقاضی زیادی برای کشت داشتیم به خصوص در استان خوزستان که سال های متمادی با کمبود ظرفیت صنعتی درگیر بوده .

حصادی گفت: در چند سال گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احداث کارخانه ای با ظرفیت 10 هزار تن را در خوزستان آغاز کرد که تا پایان سال 1403 آن را تحویل وزارت جهاد کشاورزی دهدکه تاکنون کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

کاهش مصرف سرانه شکر بعد از کرونامجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بعد از کرونا مصرف سرانه شکر در کشور کاهش یافته است، گفت: قبل از آغاز بیماری کرونا مصرف سرانه شکر 29 کیلو گرم بود که با بررسی های بعمل آمده این میزان بعد از پایان کرونا به 24 کیلوگرم کاهش یافته است و امروز با توجه به نیاز مردم به بیشتر از 2 میلیون نیاز نداریم.

او افزود: ما درکشت بهاره چغندر قند با میانگین عملکرد 65 تن تا 70 تن هکتار نشان دادیم کار خوبی انجام شده یعنی یک دوره ای در دهه 70 تا 75 این مقدار 35 تن در هکتار بود که این مقدار تقریبا رشد دو برابری داشته است و برنامه وزارت جهاد کشاورزی اینست که این مقدار را به 80 تن در هکتار برساند.


برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی - کشاورزی - ستاد اجرایی فرمان امام - کرونا - ستاد اجرایی فرمان - سرانه
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات چغندر کاران

پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات چغندر کاران