مطالب مرتبط:
اسکان بیش از 4 میلیون و 700 هزار زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر (15 شهریور 1403)
تشرف 7 میلیون زائر به مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر
ارائه خدمات پزشکی به بیش از 10 هزار زائر امام رضا در دهه پایانی صفر در مسیر نیشابور به مشهد مقدس
پذیرایی مدارس شاهد مشهد از زائران رضوی دهه آخر صفر
خدمت رسانی تمام قد مشهد به زائران دهه پایانی صفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 18:152024-09-05اجتماعي

اسکان بیش از 600 هزار زائر در مدارس مشهد در دهه پایانی ماه صفر


رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 644 هزار و 572 زائر در دهه پایانی ماه صفر در مدارس پیش بینی شده مشهد اسکان یافتند.

- رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد: اسکان بیش از 600 هزار زائر در مدارس مشهد در دهه پایانی ماه صفر ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 644 هزار و 572 زائر در دهه پایانی ماه صفر در مدارس پیش بینی شده مشهد اسکان یافتند.

حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اسکان زائران دهه پایانی ماه صفر، آموزش و پرورش خراسان رضوی همچون سال های گذشته بر اساس بخشنامه های دریافتی از وزارت، اقداماتی را در راستای اسکان زائران انجام و 720 مدرسه در اختیار اسکان زائران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس 9 هزار کلاس درس با ظرفیت اسکان بیش از 60 هزار نفر شب در راستای میزبانی شایسته از زائران علی بن موسی الرضا(ع) تجهیز شد که این تجهیزات شامل یخچال، تلویزیون و فرش در مدارس درجه الف و امکانات کمتر در مدارس درجه ب بود.

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: سعی کردیم جهت رفاه حال زائران، بیشتر مدارس اطراف حرم مورد استفاده باشد، از طرفی مدارس دورتر را نیز جهت اسکان بیشتر زائران تجهیز کر


برچسب ها: آموزش و پرورش خراسان رضوی - اداره کل آموزش و پرورش - خراسان رضوی - آموزش و پرورش - اسکان - اسکان زائران - ماه صفر
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 600 هزار زائر در مدارس مشهد در دهه پایانی ماه صفر

اسکان بیش از 600 هزار زائر در مدارس مشهد در دهه پایانی ماه صفر