مطالب مرتبط:
حضور عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان
حضور عراقچی بر مزار وزیر شهید امیرعبداللهیان + عکس
عراقچی فردا بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان حاضر می شود
عراقچی فردا بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان حاضر می شود
عراقچی فردا بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 09:452024-08-24سياسي

عراقچی بر سر مزار شهید «امیرعبداللهیان» حضور یافت


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر سر در مزار مطهر شهید «حسین امیرعبداللهیان» حضور یافت.

- ری- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر سر در مزار مطهر شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس عراقچی صبح شنبه و همزمان با آغاز هفته دولت بر سر مزار شهید امیر عبداللهیان حضور یافت.

بر اساس این گزارش عراقچی ضمن زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور در مزار مطهر شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید در شبستان امام خمینی (ره) حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه با این شهید خدمت تجدید میثاق کرد.

گفتنی است که در این مراسم تعدادی از مقامات و معاونان وزارت خارجه از جمله علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه حضور داشتند.

لازم به ذکر است که وزیر امور خارجه همچنین بر سر مزار مدافعین حرم که در این مکان به خاک سپرده شده اند و مزار سردار سید مهدی موسوی محافظ شهید آیت الله ابراهیم رییسی که در حادثه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور به شهادت رسید، حضور پیدا کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - حضرت عبدالعظیم حسنی - عبداللهیان - امیرعبداللهیان - حضرت عبدالعظیم - امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی بر سر مزار شهید «امیرعبداللهیان» حضور یافت

عراقچی بر سر مزار شهید «امیرعبداللهیان» حضور یافت