مطالب مرتبط:
ضرورت مصرف بهینه انرژی توسط مردم/ برق عادلانه توزیع شود
ضرورت مصرف بهینه انرژی توسط مردم/برق عادلانه توزیع شود
استاندار اصفهان: مدیریت سبد انرژی برق و گاز به استان واگذار شود
اثر ابزار های بازار سرمایه بر صنعت گاز/ صنایع می توانند با انتشار گواهی صرفه جویی گاز طبیعی در بورس، بهبود فرایند ها و کاهش مصرف انرژی به منافع قابل توجهی دست یابند
نبود بهره وری بخش مصرف، دلیل اصلی ناترازی انرژی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 11:052024-08-29اقتصادي

تاکید استاندار تهران برضرورت مصرف بهینه انرژی


استاندار تهران برضرورت مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از قطعی های ناگهانی در بخش صنعت، برق باید عادلانه توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار تهران برضرورت مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از قطعی های ناگهانی در بخش صنعت، برق باید عادلانه توزیع شود.

علیرضا فخاری افزود: اکنون با ناترازی تولید و توزیع برق مواجه هستیم و در نیروگاه های برق آبی باید با رهاسازی آب، برق تولید شود.

استاندار تهران همچنین گفت: به منظور جلوگیری از کمبود آب و با توجه به کاهش نزولات آسمانی، لازم است که آب با سیاست مناسب توزیع شود و اولویت اول برای مصرف آب، تأمین آب شرب سالم برای مردم و سپس سایر بخش ها از جمله کشاورزی و صنعت است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: یکی از مواردی که ممکن است منجر به کاهش تولید برق شود، رهاسازی آب سد ها است، که باید با سیاست توزیعی درست و مناسب و توأم با یک اقدام حرفه ای، کار انجام و آب مورد نیاز مردم تأمین شود.

استاندار تهران هشدار داد اگر در حوزه کشاورزی شیوه های مصرف تغییر نکند و مصرف بهینه نشود، با کمبود و بحران آب در کشور، به ویژه در استان تهران مواجه خواهیم شد.

علیرضا فخاری افزود: در صورتی که نتوانیم از سامانه های برق آبی، برق تولید کنیم، باید نظام توزیع برق را کنترل و مدیریت کنیم و در


برچسب ها: استاندار تهران - مصرف بهینه انرژی - استاندار - مصرف بهینه - توزیع - تهران - رهاسازی آب
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار تهران برضرورت مصرف بهینه انرژی

تاکید استاندار تهران برضرورت مصرف بهینه انرژی