مطالب مرتبط:
فتح الله زاده: آدم هایی اخیرا مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال شدند که یک زمانی آرزو می کردند به آنها حکم مشاور مدیرعامل بدهم
رژیم صهیونیستی باز هم تشکیلات خودگردان را تهدید کرد
دانشمندان از ترفند وحشی برای ایجاد موش های شفاف استفاده می کنند که در آن می توانید اندام های داخلی آنها را مانند یک نینتندوی شفاف دهه 90 ببینید.
خوابیدن با لنز چشمی: خطری که سلامت چشم هایتان را تهدید می کند
خودم و خانواده ام را تهدید کردند که اگر این مصوبه را اجرا کنید... | مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-09اجتماعي

توجه نکردن به حفظ حریم رودخانه ها کیفیت آب آنها را تهدید می کند


یک دانشجوی دکتری، گروه مهندسی آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با بیان اینکه عدم توجه به حفظ حریم رودخانه ها کیفیت آب آنها را تهدید می کند، - ایسنا/لرستان یک دانشجوی دکتری، گروه مهندسی آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با بیان اینکه عدم توجه به حفظ حریم رودخانه ها کیفیت آب آنها را تهدید می کند، گفت: آلودگی منابع آبی از عوامل مهم تهدیدکننده اکوسیستم های آبی است.

طاهر فتح الهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رودخانه ها به عنوان یکی از منابع اساسی تأمین آب برای کشاورزی، شرب و مصارف صنعتی مطرح هستند که با توجه به ورود انواع آلاینده ها، نگرانی های زیادی در مورد حفاظت کیفی آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه آلودگی منابع آبی از عوامل مهم تهدیدکننده اکوسیستم های آبی محسوب می شود، افزود: این آلودگی ها اثرات زیانباری همچون تخریب محیط زیست و خسارات اقتصادی را به دنبال دارند.

این دانشجوی دکتری گروه مهندسی آبخیزداری، دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: مواد و عوامل آلوده کننده مانند جاری شدن فاضلاب ها به آب های طبیعی و همچنین تأثیر دوره ای باران های اسیدی، تغییراتی در آب بـه وجود می آورند که آنها را آلودگی فیزیکی، شیمیایی، زیستی و فیزیولوژیک می نامند.


برچسب ها: حریم رودخانه ها - رودخانه ها - حریم رودخانه - آلودگی منابع آبی - رودخانه - دانشگاه لرستان - منابع
آخرین اخبار سرویس:

توجه نکردن به حفظ حریم رودخانه ها کیفیت آب آنها را تهدید می کند

توجه نکردن به حفظ حریم رودخانه ها کیفیت آب آنها را تهدید می کند