مطالب مرتبط:
900 مدرسه در استان ایلام میزبان برگزاری جشن عاطفه ها هستند
برگزاری جشن عاطفه ها با تدارک 300 پایگاه ثابت و سیار در استان
زنگ نماز در مدارس استان سمنان نواخته شود
3373 پایگاه جشن عاطفه ها در استان اصفهان مستقر است
5800 کلاس درس میزبان دانش آموزان استان سمنان خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-19اجتماعي

جشن عاطفه ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری جشن عاطفه های در استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار شده است.

- جشن عاطفه ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری جشن عاطفه های در استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار شده است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره جشن عاطفه ها و حمایت های مردمی از ایتام و نیازمندان بیان کرد: این طرح ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری پویش مشق مهربانی در استان سمنان هستیم، افزود: محور اصلی این پویش تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در استان سمنان و در آستانه سال تحصیلی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از استقبال خوب مردم استان از این پویش در قالب جشن عاطفه ها خبر داد و گفت: این پویش با شعار مثل فرزند خودم در سراسر استان در حال برگزاری است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه ها در سراسر استان برپا شده و میزبان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم است، بیان کرد: فردا در تمام


برچسب ها: آغاز سال تحصیلی جدید - جشن عاطفه ها - دانش آموزان نیازمند - استان سمنان - کمیته امداد استان سمنان - سال تحصیلی جدید - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

جشن عاطفه ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران

جشن عاطفه ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران