مطالب مرتبط:
افزایش دمای هوا در هرمزگان، 5 شهریور
افزایش نسبی دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور
افزایش مجدد دمای هوا و چالش برق ناتراز
افزایش نسبی دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور
افزایش نسبی دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 09:352024-08-26اجتماعي

افزایش دمای هوا در هرمزگان


امروز در بیشتر نقاط هرمزگان افزایش دو تا 3 درجه ای دما پیش بینی می شود و ماندگاری هوای نسبتا گرم برای روزهای آینده نیز در استان ادامه دارد.

- ایسنا/هرمزگان امروز در بیشتر نقاط هرمزگان افزایش دو تا 3 درجه ای دما پیش بینی می شود و ماندگاری هوای نسبتا گرم برای روزهای آینده نیز در استان ادامه دارد.

مجتبی حمزه نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز دوشنبه 5شهریور سرعت بادهای جنوب شرقی کاهش می یابد و پدیده شاخص مه صبحگاهی است.

حمزه نژاد افزود: بعدازظهر تا شب در مناطق دریایی بویژه در محدوده تنگه هرمز با افزایش سرعت باد جنوب غربی دریا متلاطم می شود.

وی گفت: شب از سرعت باد در خلیج فارس کاسته می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی در جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، تنب بزرگ و کوچک و بوموسی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورهای مسافربری صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: بادهای عصرگاهی جنوب غربی در خلیج فارس و تنگه هرمز تا چهارشنبه ادامه دارد و با افزایش سرعت باد، دریا در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج می شود.

وی گفت: بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان بویژه غربی رگبار پراکنده باران و رعد و برق گاهی با افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - هرمزگان - هرمز - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا در هرمزگان

افزایش دمای هوا در هرمزگان