مطالب مرتبط:
دولت جدید برای افزایش قدرت خرید مردم تلاش کند
مراسم معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد/ تلاش دولت چهاردهم برای تولید ثروت و کاهش بیکاری
نفت و گاز نیازمند سیاست های افزایش تولید و بهره وری
افزایش شیوع سکته ها در کشور/ ضرورت گسترش مراکز درمان سکته حاد مغزی
سکته ها در کشور افزایش یافت | ضرورت گسترش مراکز درمان سکته حاد مغزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 12:302024-08-29سياسي

افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است، به گونه ای کار کنیم که در تمام دنیا به ایران و ایرانی نیاز داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در آیین بهره برداری از 81 پروژه سلامت محور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امروز به صورت نمادین تنها گوشه ای از خدمات حوزه سلامت را شاهد هستیم که 81 پروژه با هزینه بیش از هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و تمام این تلاش ها و خدمت رسانی ها اجر دنیوی و اخروی را برای خدمت رسانان به مردم در پی دارد.

وی با اشاره به رضایت مردم از خدمات حوزه سلامت، ادامه داد: الان زمان کار است و افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان بوده و باید به گونه ای کار کنیم که در تمام دنیا به ایران و ایرانی نیاز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس از ایجاد گروه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور جوانان نخبه دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: باید بتوانیم فناوری های حوزه سلامت را به سایر کشورهای دنیا ارائه کنیم و در این راستا نیاز است بخش هایی که می توانیم در آنها سرآمد و اول باشیم را شناسایی و در این زمینه به صورت عملیاتی وارد شویم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - بهره برداری - نیازمند - مسئولان - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است

افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است