مطالب مرتبط:
مرز خسروی اصلی ترین مرز برای تردد زائران خواهد شد
تردد بیش از 827 هزار زائر اربعین از طریق مرز خسروی
بازگشت زائران از مرز خسروی همچنان ادامه دارد
«مرز خسروی» در آینده از اصلی ترین مرزهای کشور خواهد شد
وضعیت تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران طی صبح دوشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 17:202024-08-26سياسي

مرز خسروی اصلی ترین مرز برای تردد زائران خواهد شد


فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرز خسروی در آینده اصلی ترین مرز برای تردد زائران خواهد شد، گفت: بر طبق ارزیابی طرف عراقی، این مرز بهترین وضعیت را برای تردد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه افتتاح درمانگاه شهید بهیار مهدی خانان در هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اربعین سال جاری هماهنگی بسیار خوب و لحظه ای با مرزبانی عراق و نیز وزیر این کشور برقرار بود.

وی افزود: هنگ های مرزی جمهوری اسلامی ایران به صورت مستمر با طرف عراقی نشست هایی جهت تبادل اطلاعات و اخبار مباحث امنیتی و پایشی در مرز ها انجام می دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به کارگیری سیستم های الکترونیکی پیشرفته، ریز پرنده ها و فناوری نوین و به روز برای امنیت مرزها، ادامه داد: خروجی این نشست های مهم و اشتراک گذاری اطلاعات 2 طرف، افزایش امنیت در مرز های ما بود.

سردار گودرزی با تاکید بر وضعیت مطلوب مرز خسروی، گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب و به حداقل رسیدن زمان ایستایی در این مرز موجب شده که از اول ماه صفر تا شبانه روز گذشته بیش از 450 هزار نفر از طریق مرز خسروی عبور و 350 هزار نفر وارد خاک ایران شوند.


برچسب ها: فرمانده مرزبانی - مرزبانی - سردار احمد علی گودرزی - سیستم های الکترونیکی - جمهوری اسلامی ایران - مرز خسروی - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی اصلی ترین مرز برای تردد زائران خواهد شد

مرز خسروی اصلی ترین مرز برای تردد زائران خواهد شد