مطالب مرتبط:
سازمان برنامه، به تدوین و ارائه لایحه بودجه سال 1404 در موعد مقرر متعهد است
تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان اردبیل
تدوین بسته توسعه سیستان و بلوچستان با 150 همت
تدوین 2500 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بوشهر
تدوین راهبرد زیست محیطی در توسعه کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 09:352024-08-23سياسي

مطالعات سند جامع پدافند غیرعامل در حال تدوین است


دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مطالعات سند جامع پدافند غیرعامل را با دانشگاه صنعتی مالک اشتر و موسسه کار و تامین اجتماعی شروع کردیم و در حال تدوین آن هستیم که فصل اول آن را اواخر آبان ماه همزمان با هفته پدافند غیرعامل ابلاغ خواهیم کرد.

- ایسنا/لرستان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مطالعات سند جامع پدافند غیرعامل را با دانشگاه صنعتی مالک اشتر و موسسه کار و تامین اجتماعی شروع کردیم و در حال تدوین آن هستیم که فصل اول آن را اواخر آبان ماه همزمان با هفته پدافند غیرعامل ابلاغ خواهیم کرد.

علیرضا دشتدار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مساله پدافند غیرعامل باید جدی تر گرفته شود چراکه خسارت های معنوی و مادی به دنبال دارد البته خسارات مالی قابل جبران است اما خسارت معنوی گرفتارمان می کند.

وی با بیان اینکه 37 درصد فوتی های ناشی از کار در سال 1401 در شهرک های صنعتی و حوزه صنعت گزارش شده است، گفت: بر این اساس با پیگیرهای مدیرکل بازرسی وزارت کار؛ قرارگاه هایی تشکیل شد تا بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگر پدافند غیرعامل و قرارگاه حنظله درست عمل نمی کرد عملیت طوفان الاق


برچسب ها: پدافند غیرعامل - پدافند - دانشگاه صنعتی مالک اشتر - تعاون و رفاه اجتماعی - هفته پدافند غیرعامل - اجتماعی - دانشگاه صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات سند جامع پدافند غیرعامل در حال تدوین است

مطالعات سند جامع پدافند غیرعامل در حال تدوین است