مطالب مرتبط:
رییس جمهور: با ظرفیت نخبگان به روزترین روش های مدیریتی برای توسعه کشور ارائه شود
صحبت هایی که پزشکیان از قول رهبری مطرح کرد، استقلال مجلس را خدشه دار کرد | اگر نطق پایانی رییس جمهور نبود، صددرصد دو نفر از وزرای پیشنهادی می افتادند
تصاویر/جلسه رییس سازمان تبلیغات برای مراسم روز اربعین در ایلام
توسعه جاده های ایلام نیازمند توجه جدی وزارت راه و شهرسازی است
زیدآبادی به رییس جمهور و وزیر ارتباطات: شما را به پیر به پیغمبر فکر عاجلی برای سرعت اینترنت و این فیلترینگ اعصاب کُش بکنید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 18:252024-08-22اقتصادي

قول مساعد رییس جمهور برای توسعه ایلام


در دیدار مجمع نمایندگان استان بارییس جمهور، عنوان شد: دولت تمام توان و ظرفیت خود را برای توسعه همه جانبه استان ایلام به کار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مجمع نمایندگان استان ایلام در نشستی با رییس جمهور، مطالبات مردم استان درحوزه های مختلف را پیگیری کردند.

سارا فلاحی، فریدون همتی و اسدالله چراغی در این دیدار با تأکید بر مزیت های استان ایلام در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، گردشگری و منابع انسانی از رییس جمهور خواستند تا استان ایلام را به عنوان پایلوت توسعه کشور و الگویی برای پیشرفت در کانون توجه قرار بدهد.

راه اندازی راه های ریلی، توسعه محور های جاده ای و حمل و نقل هوایی، پمپاژ های کشاورزی، سد های چناره، گدارخوش، سیکان، ورگر آبدانان، صنعت گردشگری و تأمین نیازمندی های استان در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، مبلمان و زیرساخت های شهری از دیگر مطالبات نمایندگان مردم از رییس جمهور بود.


برچسب ها: استان ایلام - رییس جمهور - استان - ایلام - مجمع نمایندگان - توسعه - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد رییس جمهور برای توسعه ایلام

قول مساعد رییس جمهور برای توسعه ایلام