مطالب مرتبط:
بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر
برگزاری نشست امام موسی صدر؛ تلاش برای تحقق وفاق
اصول حکمرانی در جامعه چند فرهنگی لبنان در اندیشه سیاسی امام صدر
قرارگاه هم محله امام رضا(ع) نمادی از مسجد تراز است
آیین تعویض پرچم حرم امام رضا(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 20:152024-09-07سياسي

بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر


نخبگان ایرانی، لبنانی و فلسطینی ضمن بررسی قضیه فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر، بر اهمیت الهام گرفتن از اندیشه ایشان در مقابله با چالش های کنونی تأکید کردند.

- نخبگان ایرانی، لبنانی و فلسطینی ضمن بررسی قضیه فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر، بر اهمیت الهام گرفتن از اندیشه ایشان در مقابله با چالش های کنونی تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان نشستی با عنوان فلسطین در اندیشه امام موسی صدر و حضور شخصیت های لبنانی و فلسطینی، نمایندگانی از سوی فرقه های مختلف اسلامی و مسیحی لبنان، احزاب لبنانی و فلسطینی، تعداد زیادی از نخبگان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فکری در هتل سنتی قریه الساحه برگزار کرد.

در این میزگرد، سید صدرالدین صدر فرزند ارشد سید موسی صدر و مدیر مرکز تحقیقات و پژوهشی امام موسی صدر، نماینده ای از سوی شیخ سامی ابوالمنی رهبر فرقه دروزی های لبنان، پدر سرکیس لیریان نماینده کاتولیک آرام اول کشیشیان رهبر ارامنه لبنان و نماینده سفیر ایران در لبنان حضور داشتند.

علی قصیر مجری برنامه به معرفی سخنرانان پرداخت و طی سخنانی کوتاه، بیان کرد: سید موسی صدر از همان ابتدا، خطر ناشی از اشغال فلسطین که اشغال تعداد زیادی از سرزمین های عرب را به دنبال خواهد داشت، گوشزد کرد و همواره نگرا


برچسب ها: امام موسی صدر - فلسطین - موسی صدر - امام موسی - اندیشه - لبنان - فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر

بررسی فلسطین در دیدگاه و اندیشه امام موسی صدر