مطالب مرتبط:
درگاه های بانکی زیر ذره بین پلیس
دستگیری عامل سرقت از حساب های بانکی با روش اسکیمینگ
نانوایی های ورامین زیر ذره بین بازرسان
دستگیری عامل سرقت از حساب های بانکی با روش اسکیمینگ
فیلم| نحوه برخورد ماموران پلیس با اتباع غیرمجاز افغانستانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:302024-08-28اجتماعي

درگاه های بانکی زیر ذره بین پلیس


با درگاه های بانکی متخلف طبق قانون و آیین نامه برخورد و کاربری های آنها مسدود می شود تا مقدمات تحول در امر نقل و انتقال آسانتر شود و مراکز تعویض پلاک از فناوری های نوین بهره بیشتری ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سردار سیدتیمور حسینی ضمن هشدار به درگاه های بانکی افزود: برخی مواقع دیده می شود که مالکان خودرو با وجود پرداخت تخلفات رانندگی از طریق درگاه های بانکی، این فرآیند ثبت و جریمه یادشده پاک نمی شود و فقط از متقاضیان پول دریافت می شود.

وی این مسئله را پرتکرار عنوان کرد و گفت: کم فروشی و تضییع حق مردم ریشه و شروع فساد است و عدم پرداخت حق الناس را هم می توان همان نوعی فساد تلقی کرد.

رییس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: مشکل از آنجا شروع می شود که درگاه های پرداخت غیرمستقیم یا واسط در دنیای تجارت الکترونیک روبه فزونی نهاده اند و با تبلیغات فراوان و فریب خریداران خدمات و کالا ها را به سمت خود جذب می کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه نفس فعالیت خدمات بانکی الکترونیک فاقد اشکال قانونی است، افزود: تعدادی از این درگاه ها پرداخت، با تاخیر در واریز پول پرداخت شده از سوی خریداران خدمات به مرجع خواهان از سود رسوب منابع مالی بهره می برند و این خلاف آشکار و قابل اثبات است.


برچسب ها: رییس پلیس راهور - درگاه - بانکی - پلیس راهور - پرداخت - رییس پلیس - مراکز تعویض پلاک
آخرین اخبار سرویس:

درگاه های بانکی زیر ذره بین پلیس

درگاه های بانکی زیر ذره بین پلیس