مطالب مرتبط:
حمایت 20 تا 400 میلیارد تومانی از محصولات زیست بوم خلاق
وام فوری 400 میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد 4 درصد | با اقساط 7میلیون 272 هزار تومانی وام فوری بدون ضامن دریافت کنید
یکهزار و 400 میلیارد ریال در واحدهای صنعتی شیروان سرمایه گذاری شد
واریز یارانه نقدی 600 هزار تومانی + 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانواده | واریز 2 یارانه جدید در ماه جاری برای خانوارهای دهک 1 تا 5
اجرای بسته 100 هزار میلیارد تومانی پروژه طی هفته دولت در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 15:452024-08-31اقتصادي

پرونده 400 میلیارد تومانی در سنندج به صلح و سازش ختم شد


سنندج_ معاون حل اختلاف دادگستری کردستان گفت: در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می بخشم» پرونده 400 میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج به صلح و سازش ختم شد.

- سنندج_ معاون حل اختلاف دادگستری کردستان گفت: در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم پرونده 400 میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهادر اسدی ظهر شنبه اظهار کرد: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش 400 میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

معاون حل اختلاف دادگستری استان افزود: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه برای تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح نموده و در اثنای رسیدگی به پرونده طی مرقومه ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه و خواستار ورود صلح یاران به موضوع شدند.

اسدی اضافه کرد: دبیرخانه ستاد صبر نیز پس از ثبت موضوع و ارجاع بعنوان میز خدمت به دونفر ازصلح یاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و باتوجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر، و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار گردیده و طرفین را به مصالحه دعوت نمودند و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف می گردن


برچسب ها: میلیارد تومان - سنندج - صلح و سازش - پرونده - حل اختلاف - دادگستری - دادگستری کردستان
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 400 میلیارد تومانی در سنندج به صلح و سازش ختم شد

پرونده 400 میلیارد تومانی در سنندج به صلح و سازش ختم شد