مطالب مرتبط:
«بیمه کارگران ساختمانی» اسیر مافیای ساخت و ساز
«بیمه کارگران ساختمانی» اسیر مافیای ساخت و ساز
احیای باغ دوره صفویه با آغاز پروژه «مرمت کوشک میانی باغ قوشخانه»
برداشت 250 تن فندق از باغ های طارم
9 هزار تن گردو از باغ های قزوین برداشت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 13:302024-09-07سياسي

ساخت 30 سوییت در باغ محمدشهر برای کارکنان و کارگران شهرداری کرج


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از تغییر کاربری باغ محمدشهر به مرکز تفریحی رفاهی ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از تغییر کاربری باغ محمدشهر به مرکز تفریحی رفاهی ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی روز شنبه 17 شهریور در باب تعیین و تکلیف باغ محمد شهر اظهار کرد: پیرو تذکری که در اواخر سال 1400 به شهرداری کرج داده شد با همراهی همه اعضای محترم شورا ردیف بودجه جداگانه برای این موضوع مصوب و از آن تاریخ در مرحله اجرا قرار گرفت.

رحیمی هدف از تغییر کاربری باغ محمدشهر را خدمات رسانی و توسعه رفاه کارگران شاغل در مجموعه شهرداری عنوان و بیان کرد: باغ محمد شهر با وسعت 38هزار مترمربع و ایجاد 30 سوییت رفاهی همراه با امکانات مربوطه به زودی به مرحله بهره برداری می رسد که به مرکز تفریحی و رفاهی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری اعم از فضای سبز و پاکبانان تبدیل شد.

عضو شورا اسلامی شهر کرج اعتبار لازم اجرایی این امر را حدود 30 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدوارم مدیریت شهری بتواند هر چه سریعتر مقدمات بهره برداری از این مجموعه را انجام دهد تا پایان مهرماه سال جاری تقدیم ه


برچسب ها: کمیسیون شهرسازی و معماری - شهرداری کرج - شورای اسلامی شهر کرج - شهرداری - تغییر کاربری - شورای اسلامی شهر - کمیسیون شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 30 سوییت در باغ محمدشهر برای کارکنان و کارگران شهرداری کرج

ساخت 30 سوییت در باغ محمدشهر برای کارکنان و کارگران شهرداری کرج