مطالب مرتبط:
تولید ناکافی و عدم سرمایه گذاری در کنار مصرف غیراصولی منجر به ناترازی گاز در ایران شده است
ذخیره سازی گاز، راهبرد کلیدی برای عبور از بحران ناترازی در زمستان های سرد
از بنگاه داری بانک ها تا ناترازی گاز
دیدار عوامل اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان با پدر شهید آیت الله آل هاشم‎
عوامل اصلی سنگ کلیه را بشناسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 15:002024-09-11اقتصادي

عوامل ناترازی گاز اعلام شد


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد کارشناسان، تولید ناکافی و نبود سرمایه گذاری در کنار مصرف غیراصولی به ناترازی گاز در ایران منجر شده است.

- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد کارشناسان، تولید ناکافی و نبود سرمایه گذاری در کنار مصرف غیراصولی به ناترازی گاز در ایران منجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، موسی احمدی با بیان اینکه واکاوی راهکارها، آسیب ها و موانع پیرامون کاهش ناترازی گاز، برق و بنزین مسئله مهمی است که باید جدی گرفته شود، گفت: ازآنجاکه موضوع فشار افزایی پارس جنوبی را از مجلس یازدهم پیگیر هستیم و قراردادهایی مبنی بر انجام فشار افزایی در دریا از سوی مدیران پیشین انجام شده است، مدیران کنونی باید این قراردادها را به مرحله اجرا برسانند و ما نیز وظیفه نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: افزایش مصرف غیر بهینه، افزایش نیافتن ظرفیت تولید و نداشتن نگاه راهبردی و توهم نامتناهی بودن این منابع، به وقوع ناترازی در کشور منجر شده است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اگرچه مسئولان تلاش دارند همه قصور این ناترازی را فقط متوجه مصرف کنندگان کنند و مصرف بالا را عامل کمبود معرفی کنند، اما به اعتقاد کارشناسان، تولید ناکافی و نبود سرمایه گذاری، در کنار مصرف غیراص


برچسب ها: کمیسیون انرژی مجلس - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون انرژی - سرمایه گذاری - شورای اسلامی - رییس کمیسیون - در ایران
آخرین اخبار سرویس:

عوامل ناترازی گاز اعلام شد

عوامل ناترازی گاز اعلام شد