مطالب مرتبط:
سوگیری رسانه ای رژیم صهیونیستی در حمله های جبهه مقاومت
رژیم صهیونیستی اسیر عملیات های جبهه مقاومت شده است
ایران تا پیروزی نهایی در کنار ملت فلسطین خواهد بود
اتهام زنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران
اتهام زنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:202024-08-28سياسي

پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وحشت و هراس رژیم صهیونیستی از ایران گفت: پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است.

- بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وحشت و هراس رژیم صهیونیستی از ایران گفت: پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا نقدی صبح چهارشنبه در مراسم هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهیدان راه خدمت در بوشهر اظهار کرد: وحدت و انسجام داخل کشور بسیار مهم و اثرگذار است.

وی اتحاد و همدلی در کشور را نشان دهنده موفقیت و پیروزی نزدیک دانست و اضافه کرد: با این شرایط همدلی و وفاق در کشور فتح بزرگ نزدیک است و همه باید برای حفظ وحدت و انسجام زیر سایه و چتر ولایت تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای دستیابی به پیروزی و موفقیت نیازمند ایستادگی و مقاومت هستیم و در این شرایط است که دشمن در دستیابی به اهداف خود ناکام می ماند و زمینه پیشرفت در بخش های مختلف کشور فراهم می شود.

وی با بیان اینکه موفقیت های نظام اسلامی زیر چتر ولایت محقق شده است تاکید کرد: انتقاد منصفانه موجب بهبود وضعیت و حل مشکلات شده و انتقادهای غیرمنصفانه که سبب ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه می شود اهداف دشمنان را


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - جبهه مقاومت - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران

پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران