مطالب مرتبط:
اردن پس از عملیات «الکرامه»؛ از جشن افکار عمومی تا حمایت شیخ قبیله «الحویطات» از مقاومت
واکنش منفی کارکنان نفت به یک احتمال | عکس
زودتر باید به فکر جایگزین نکونام می افتادیم/ ستاره طلایی پارالمپیک هم پرسپولیسی است!/ پاسخ منفی مدافع مراکشی به پیشنهاد تمدید پرسپولیس!
بارش ها در 17 استان منفی شد
زودتر باید به فکر جایگزین نکونام می افتادیم/ ستاره طلایی پارالمپیک هم پرسپولیسی است!/ پاسخ منفی مدافع مراکشی به پیشنهاد تمدید پرسپولیس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:252024-09-10اجتماعي

افکار منفی را از خود دور کنیم


خودکشی مانند یک ویروس ذهنی، افراد بسیاری را با خود درگیر می کند باید فرهنگسازی را از خودمان شروع کنیم و از افکار منفی، - ایسنا/همدان کارشناس اورژانس اجتماعی گفت: خودکشی مانند یک ویروس ذهنی، افراد بسیاری را با خود درگیر می کند باید فرهنگسازی را از خودمان شروع کنیم و از افکار منفی، تصمیم های سریع و اشتباه، خشم دوری کنیم.

ناهید لطفی ماهر در کارگاه آموزشی با موضوع کاهش و کنترل خودکشی و مسئولیت امدادگران در حوادث که با همکاری اورژانس اجتماعی بهزیستی شهر بهار در پایگاه امداد جاده ای شهید شایانی صالح آباد برگزار شد، اظهار کرد: خودکشی، امری عمومی در جوامع انسانی است از این رو، می توان آن را هم در تمام جوامع و هم در دوره های گوناگون تاریخی سراغ گرفت.

لطفی ماهر با اشاره به باورهای غلط در امر خودکشی خاطرنشان کرد : تصور نکنید افرادی که از خودکشی حرف می زنند اقدام به خودکشی نمی کنند، افراد قبل از خودکشی سرنخ هایی از جمله تغییر خلق و خوی ناگهانی، گوشه گیر و منزوی شدن، آهنگ غمگین گوش دادن، ناامیدانه حرف زدن می دهند که این علائم و هشدارها را باید جدی بگیریم.

کارشناس مسائل حقوقی در رابطه با حقوق قضایی و مسئولیت امدادگران در آسیب های ناشی از حوادث هم گفت: یکی از چالش های مهم در زمینه فعالیتهای هلال احمر، مسئولیت های حقوقی ناشی از امداد و


برچسب ها: خودکشی - اورژانس اجتماعی - افراد - پایگاه امداد جاده ای - فرهنگسازی - کنیم - افکار
آخرین اخبار سرویس:

افکار منفی را از خود دور کنیم

افکار منفی را از خود دور کنیم