مطالب مرتبط:
فرزند هنیه بهترین پاسخ به جنایت ترور پدرش را اعلام کرد
پسر شهید هنیه: توقف تجاوز اسراییل علیه غزه بهترین پاسخ به جنایت ترور پدرم است
مقاومت اسلامی به جنایت اسراییل در لبنان پاسخ خواهد داد
جنبش امل جنایت صهیونیست ها در لبنان را محکوم کرد
کشتار اخیر اعلام جنگ علیه لبنان است/ جنایت اخیر را با قصاص پاسخ می دهیم/ جراحتهای چشمی زیاد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 22:202024-09-20بين الملل

جنبش النجباء: جنایت ها از حد گذشته است/ پاسخ نزدیک است


جنبش النجباء در واکنش به ترور فرمانده گردان های حزب الله عراق در سوریه توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پاسخ به این جنایات و ترورها به زودی داده خواهد شد.

- جنبش النجباء در واکنش به ترور فرمانده گردان های حزب الله عراق در سوریه توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پاسخ به این جنایات و ترورها به زودی داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش مقاومت اسلامی النجباء در بیانیه ای در واکنش به ترور فرمانده گردان های حزب الله عراق در سوریه توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به برادران جهادی خود در کتائب حزب الله عراق، شهادت ابو حیدر الخفاجی مستشار امنیتی مقاومت عراق در سوریه را تبریک می گوییم که در حمله تروریستی و ناجوانمردانه صهیونیستی به دمشق و در راه عزت و افتخار شهید شد.

در این بیانیه آمده است: امروز نیروهای مقاومت ثابت کرده اند که تنها راه آزادی و کرامت، جهاد است و هیچ بیانیه محکومیتی، دشمن را متوقف نمی کند و دشمن تنها به واسطه خون های پاکی که در راه خدا و میهن و یاری مجاهدین بر زمین می ریزد، متوقف می شود.

این جنبش در ادامه آورده است: ما در مقاومت اسلامی جنبش النُجَباء با صدای بلند و واضح فریاد می زنیم که این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و ما هر جنبده دشمن را بدون رحم، ترحم و یا در نظر گرفتن هرگونه معیاری هدف قرار خواهیم داد؛ زیرا جنایت ه


برچسب ها: گردان های حزب الله عراق - گردان های حزب الله - حزب الله عراق - رژیم صهیونیستی - فرمانده گردان - صهیونیستی - جنبش النجباء
آخرین اخبار سرویس:

جنبش النجباء: جنایت ها از حد گذشته است/ پاسخ نزدیک است

جنبش النجباء: جنایت ها از حد گذشته است/ پاسخ نزدیک است