مطالب مرتبط:
دوروف چطور تلگرام را به یک پدیده اقتصادی-اجتماعی بزرگ تبدیل کرد؟
نامه آیت الله العظمی سبحانی به قالیباف: تعطیلی «شنبه» برخلاف قانون اساسی است/ اجازه ندهید چنین طرحی بار دیگر وارد کمیسیون های مجلس شود/ امروز کشور مشکلات فراوانی دارد و نباید وقت مجلس را با امثال این مسائل تلف کرد
رام الله: اجازه لطمه زدن به مسجد الاقصی را نمی دهیم
تکریم و معارفه وزیر کشور
وزیر کشور: اخراج اتباع غیرمجاز را تا پایان سال 1403 پیگیری می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 15:252024-08-26سياسي

وزیر کشور: نباید اجازه دهیم پدیده های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی شود


وزیر کشور در سخنانی درجمع استانداران و با حضور رییس جمهور اصلی ترین اولویت را حفظ منزلت و کرامت مردم دانست و گفت: نباید اجازه دهیم به هیچ وجه پدیده های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی شود.

- وزیر کشور در سخنانی درجمع استانداران و با حضور رییس جمهور اصلی ترین اولویت را حفظ منزلت و کرامت مردم دانست و گفت: نباید اجازه دهیم به هیچ وجه پدیده های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مومنی امروز دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید کشور با حضور دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری، در تشریح اولویت های کاری خود در دولت چهاردهم گفت: امروز کشور نسبت به هر زمان دیگری به امنیت و آرامش، رفاه و همبستگی ملی نیاز دارد و مجموعه خانواده وزارت کشور شامل ستاد و استانداران و سایر کارگزاران در این مرحله نقش مهمی برعهده دارند.

وی افزود: اصلی ترین اولویت ما در این مرحله، حفظ منزلت و کرامت مردم در همه شئون است و این اولویت، رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی ها و اقدامات است.

مومنی در بیان یکی دیگر از اولویت های وزارت کشور در مرحله جدید، خطاب به مسئولان و کارگزاران اعم از استانداران، فرمانداران و سایر کارکنان گفت: در جریان خدمت رسانی به مردم نباید لحظه ای وقفه ایجاد و یا غفلت شود.


برچسب ها: پدیده - استانداران - رییس جمهور - وزیر کشور - کشور - اجتماعی - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: نباید اجازه دهیم پدیده های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی شود

وزیر کشور: نباید اجازه دهیم پدیده های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی شود