مطالب مرتبط:
برگزاری جشن 3 روزه انگور در تاکستان قزوین
برگزاری کارگاه آموزشی بخش فیلم جشنواره سینمای جوان قزوین
برگزاری جشنواره انگور در ارومیه
برگزاری دومین جشنواره «شیره انگور» در کاشمر
لاهرود میزبان نخستین «جشنواره ملی انگور»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 15:502024-09-19سياسي

برگزاری بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور در تاکستان قزوین+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قزوین ظهر امروز 29 شهریور ماه 1403 بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور شهرستان تاکستان استان قزوین با حضور معاونت وزیر جهاد و کشاورزی، - برگزاری بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور در تاکستان قزوین+فیلم بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور شهرستان تاکستان برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قزوین ظهر امروز 29 شهریور ماه 1403 بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور شهرستان تاکستان استان قزوین با حضور معاونت وزیر جهاد و کشاورزی، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران، مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان و استان، باغداران و کشاورزان سراسر استان و اقشار متخلفت مردمی در خیابان انگور تاکستان برگزار شد.

 جشنواره انگور هرساله با هدف شکرگذاری از خداوند متعال بابت نعمت انگور در این شهرستان و معرفی محصولات تاکستان برگزار می شود.

شهرستان تاکستان باظرفیت 25 هزار هکتار باغات انگور و وجود بیش از 72 نوع از این میوه به عنوان قطب تولید کشمش ایران معرفی شده است.

برگزاری آیین های سنتی از قبیل (پخت اگردک، پخت نان محلی دیال آبادی، تهیه دویماج، پخت شیره انگور بی دانه، بازی محلی آقاج آقاج، موسیقی محلی) و هنر نمایی گروه نمایشی تالش، تجلیل از باغدان برتر کشوری با حضور مسئولین جزعی از برنامه های


برچسب ها: جشنواره ملی - تاکستان - جشنواره - انگور - برگزار - شهرستان - قزوین
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور در تاکستان قزوین+فیلم

برگزاری بیست و هشتمین جشنواره ملی انگور در تاکستان قزوین+فیلم