مطالب مرتبط:
روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به پزشکیان: جلوی بودجه های بی ثمر برای دستگاههای فرهنگی را بگیرید | این خطا از دولت احمدی نژاد شروع شد
روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به دولت: بودجه دستگاه های آویزان را قطع کنید
تحقق 211 درصدی برنامه های 4 ساله آبرسانی دولت سیزدهم
وزارت کار در تحقق سیاست های دولت چهاردهم وظیفه سنگینی دارد / سه جانبه گرایی مهمترین سازوکار هماهنگی منافع متضاد است
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق سیاست های دولت چهاردهم، وظیفه سنگینی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 18:302024-08-31سياسي

شهدای دولت مصداق بارز تحقق دولت کریمه اسلامی بودند


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با فرزندان شهدای دولت گفت: شهدای دولت مصداق بارز تحقق دولت کریمه اسلامی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمی با فرزندان معزز شهدای گرانقدر دولت که به بهانه هفته دولت برگزار شد، گفت: ما همواره در دعای افتتاح می خوانیم: اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ، تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلَامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ دو ویژگی تعز و تذل که در این فراز دعا آمده به اینجا ختم می شود که باید به گونه ای عمل کنیم که خداوند سعادت دنیا و آخرت را نصیب ما کند.

وی افزود: تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی، اعتقاد عرفا و اندیشمندان دینی این بود که این فراز از دعای افتتاح در زمان ظهور حضرت مهدی(ع) محقق می شود، به این معنی که دولتی ایجاد کرده که دارای قدرت باشد، اما با وقوع انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که بعد از آن رخ داد، ما مصادیق بارز آن را دیدیم که زمینه تحقق دولت کریمه را فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم خاطرنشان کرد: هنگامی که از عدالت و علم امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) می گوییم، در حقیقت آنچه که در عمل ایشان وجود دارد نماد است.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - نماینده ولی فقیه - دولت - دعای افتتاح - شهدای - حجت الاسلام والمسلمین - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دولت مصداق بارز تحقق دولت کریمه اسلامی بودند

شهدای دولت مصداق بارز تحقق دولت کریمه اسلامی بودند