مطالب مرتبط:
اکران 12 عنوان فیلم در جشن مهر سینمای ایران در استان مرکزی
از ابتدای مهر ماه؛ بازارگردانی اختیاری در نمادهای بازار دوم بورس تهران
برگزاری جشن عاطفه ها با تدارک 300 پایگاه ثابت و سیار در استان
بوی ماه مهر در استان تهران/مقدمات بازگشایی مدارس پایتخت فراهم است
بوی ماه مهر در استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 12:352024-09-17فرهنگي

برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی از ابتدای مهر ماه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سومین جشن مهر سینما در استان مرکزی از اول تا هشتم مهر ماه با اکران 12 فیلم و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سومین جشن مهر سینما در استان مرکزی از اول تا هشتم مهر ماه با اکران 12 فیلم و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

حسین محمودی فر، سه شنبه 27 شهریور در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: هشتم مهر ماه اختتامیه این رویداد در اراک با حضور هنرمندان عرصه سینمای کشور و استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سینما یکی از شاخص های توسعه و انتقال دهنده فرهنگ و آداب و رسوم کشورهاست، افزود: هدف برگزاری جشن مهر سینما، فرهنگ سازی و آشتی مردم و خانواده ها با سینما و همچنین دیده شدن هنرمندان عرصه سینمای استان مرکزی است.

محمودی فر با بیان اینکه برنامه های ویژه جشن مهر سینما در شهرستان های اراک، ساوه، محلات و خمین که سینما دارند برگزار می شود، گفت: در شهرستان های فاقد سینما و محله های کم برخوردار نیز سینمای سیار به اکران فیلم می پردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: با همکاری شهرداری اراک مقرر شده برای دانش آموزان محلات کم برخوردار در فرهنگسرای شهر فیلم های کود


برچسب ها: استان مرکزی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - برگزار - سینما - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی از ابتدای مهر ماه

برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی از ابتدای مهر ماه