مطالب مرتبط:
چشم انداز دانشگاه تهران حضور در جمع 100 دانشگاه برتر دنیاست/ انتخاب رشته آگاهانه هزینه فرصت های از دست رفته را کاهش می دهد
واکنش تند وریا غفوری نسبت به صحبت های رییس دانشگاه علامه + عکس
واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به انتشار یک ویدئو در فضای مجازی
رییس دانشگاه تربیت مدرس برای دومین بار استعفا داد!
رییس دانشگاه تربیت مدرس برای دومین بار استعفا داد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 10:502024-08-28سياسي

توصیه رییس دانشگاه تهران به کنکوری ها


رییس دانشگاه تهران با اشاره به موفقیت های ملی و بین المللی دانشگاه تهران، با بر شمردن خطاهای متداول در انتخاب رشته و دانشگاه داوطلبان کنکور، - رییس دانشگاه تهران با اشاره به موفقیت های ملی و بین المللی دانشگاه تهران، با بر شمردن خطاهای متداول در انتخاب رشته و دانشگاه داوطلبان کنکور، رهنمودهایی برای پذیرفته شدگان رتبه های برتر ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سیدمحمد مقیمی، در هشتمین دوره برنامه روزی با دانشگاه، که با حضور رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان و خانواده آنان گفت: دانشگاه تهران نیاز به معرفی ندارد و معرف حضور همه مردم عزیز ایران است؛ به ویژه شما عزیزانی که در شرف انتخاب رشته دانشگاهی هستید که مرحله مهمی از زندگی شماست.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت انتخاب رشته تاکید کرد: یک عمر تلاش شما را در آینده همین انتخابی که در این روزها انجام خواهید داد، رقم خواهد زد.

وی افزود: تلاش همه ما و همکارانمان به ویژه خانم امین، همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه این بوده که به هر حال فضایی را برای شناخت بهتر شما فراهم کنند.

مقیمی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری درباره دانشگاه تهران گفت: رهبر عزیزمان دانشگاه تهران را به عنوان نماد آموزش عالی ایران


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - رییس دانشگاه تهران - رییس دانشگاه - انتخاب رشته - تهران - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس دانشگاه تهران به کنکوری ها

توصیه رییس دانشگاه تهران به کنکوری ها