مطالب مرتبط:
بهره برداری از 65 طرح راهداری در آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت
بهره برداری از 62 طرح راهداری در سیستان و بلوچستان 
20 طرح راهداری زنجان در هفته دولت به بهره برداری می رسد
بهره برداری از 69 طرح راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس
بهره برداری از 20 طرح راهداری زنجان در هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:102024-08-24اقتصادي

بهره برداری از 65 طرح راهداری در آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت 65 پروژه راهداری با اعتبار 244 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.

  - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت 65 پروژه راهداری با اعتبار 244 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.

  ایرج دست نشان با اعلام این خبر تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه راهداری آذربایجان غربی شامل 18 طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، 7 طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، 13 طرح در حوزه راه روستایی، 27 طرح در حوزه نگهداری راهها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیرت راه هاست.

دست نشان با اشاره به همت اداره کل راهداری آذربایجان غربی در جهت رفع نقاط حادثه خیز استان است، خاطر نشان کرد: از جمله 18 طرحی که در حوزه ایمنی راه و حریم اداره کل در هفته دولت افتتاح می شود می توان به حذف 13 نقطه پر تصادف استان، 2000 کیلومتر خط کشی، نصب 350 عدد تابلو و علائم، نصب بالغ بر 2 کیلومتر نیوجرسی و ایجاد 5 کیلومتر روشنایی طولی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده 862 میلیارد ریال اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی، وی ظهار کرد: لکه گیری و آسفالت بیش از 59 کیلومتر از راه های مواصل


برچسب ها: آذربایجان غربی - آذربایجان - راهداری - راهداری و حمل ونقل جاده ای - هفته دولت - بهره برداری - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 65 طرح راهداری در آذربایجان غربی

بهره برداری از 65 طرح راهداری در آذربایجان غربی