مطالب مرتبط:
آرزوی موفقیت مدافع غایب برای پیروزی استقلال مقابل ملوان(عکس)
ترکیب استقلال برابر ملوان مشخص شد | نسخه نکو برای اولین پیروزی شبه خانگی
ترکیب استقلال برابر ملوان مشخص شد | نسخه نکو برای اولین پیروزی شبه خانگی
تساوی یک نیمه ای استقلال و ملوان
هفته دوم لیگ برتر| تساوی استقلال و ملوان در نیمه اول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 22:002024-08-23ورزشي

تساوی ملوان برابر استقلال در شبی که شایسته پیروزی بود


؛ از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس امشب تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف استقلال تهران رفت و مقابل این تیم به تساوی 2- 2 دست یافت.

در این مسابقه ابتدا شاگردان مازیار زارع در دقیقه 7 توسط رضا غندی پور به گل رسیدند، اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف تقدیم کرد، منجر به خلق موقعیت برای ملوان شد که غندی پور پس از حضور در محوطه جریمه و یک حرکت بدن تماشایی، سهرابیان را از جریان بازی خارج کرد و با یک شوت پای چپ، دروازه را باز کرد.

در ادامه استقلال تدارک چند حمله را دید و پاس در عمق رضاوند برای رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی همراه شد و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

 در دقیقه 32 رضاییان پشت توپ ایستاد و ضربه محکم او به گوشه دروازه، علیرغم تشخیص درست فرعباسی و برخورد توپ به دست های این دروازه بان، وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

در نیمه دوم نیز ملوانی ها بازی را خوب آغاز کردند و موقعیت های خوبی را هم بر روی دروازه استقلال به وجود آوردند تا اینکه در دقیقه 63 محمد عمری با حرکتی تند و تیز از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او را ابتدا حسینی دروازه بان برگشت داد و در ادامه توپ به رضا جعفری تازه وارد رسید که او ب


برچسب ها: استقلال - ورزشگاه سردار آزادگان - رقابت های لیگ برتر - ملوان بندر انزلی - ملوان - لیگ برتر فوتبال - استقلال تهران
آخرین اخبار سرویس:

تساوی ملوان برابر استقلال در شبی که شایسته پیروزی بود

تساوی ملوان برابر استقلال در شبی که شایسته پیروزی بود