مطالب مرتبط:
اجرای طرح مهارت آموزی برای حدود 3هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
پیشرفت 50 درصدی ساماندهی رودخانه آبشوران کرمانشاه/دستور استاندار برای تسریع در اجرای طرح
اجرای طرح مهارت آموزی برای حدود 3 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
اجرای 20 طرح برای تامین ایمنی زائران در کربلا
افتتاح 78 طرح مخابراتی یزد به مناسبت هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 12:102024-08-26حوادث

اجرای طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار خبر داد و گفت: این طرح برای 60 نفر به مدت سه سال و برای افرادی که چهار سابقه سرقت به بالا دارند، - ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار خبر داد و گفت: این طرح برای 60 نفر به مدت سه سال و برای افرادی که چهار سابقه سرقت به بالا دارند، اجرا می شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره جزییات این خبر گفت: با توجه به آن که عمده سارقان ما، سرقت های مکرری انجام می دادند و ضمانت برخورد جدی با این افراد وجود نداشت، مقرر شد با اجرای این طرح، سارقانی که بیش از چهار فقره سرقت داشته باشند کنترل آنها برای پلیس راحت تر باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور پابند الکترونیکی پیش بینی شد که سارقان به صورت آنلاین و برخط کنترل شوند و اگر این دسته از سارقان وارد هر استانی شوند استان مقصد می تواند آنها را به راحتی کنترل و محل اسکان آنها را مشخص کند.

بهدانی فرد ادامه داد: در استان یزد این طرح آغاز شد و در ابتدا طرح یاد شده برای 60 نفر به مدت سه سال برای افرادی که چهار سابقه سرقت به بالا دارند، اجرا می شود و اگر در این مدت سرقتی نکنند از پابند الکترونیکی معاف می شوند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان یزد - سارقان - فرمانده انتظامی استان - کنترل هوشمند - فرمانده انتظامی - سابقه دار - سابقه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار در یزد

اجرای طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار در یزد