مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: تقویت کیفیت شبکه اینترنت از اولویت های اصلی من و همکارانم خواهد بود
پزشکیان: با همدلی و اراده جمعی می توانیم برای بسیاری از مشکلات مردم چاره اندیشی کنیم/ فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه برای پزشکان و پرستاران مورد اهتمام دولت است/ تامین سلامت و ارتقای خدمات درمانی به مردم از اولویت های اصلی دولت چهاردهم است
تامین سلامت و ارتقای خدمات درمانی از اولویت های اصلی دولت است
تأمین سلامت مردم از اولویت های اصلی دولت چهاردهم است
پزشکیان: ارتقای خدمات درمانی از اولویت های اصلی دولت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 11:552024-08-23سياسي

اشتغال جوانان، اولویت اصلی سپاه در قرارگاه مهارت آموزی


، سرهنگ دوم پاسدار حمید راه نشین، کاهش بیکاری و ایجاد شغل را جزو اهداف قرارگاه مهارت آموزی سپاه استان دانست و گفت: موضوع مهارت آموزی از جمله مواردی است که در رفع بیکاری موثر بوده و به جوانان کمک می کند تا شغلی را برای خود ایجاد کنند.

  وی با بیان اینکه در دوره شهریور ماه، 300 نفر از کارکنان وظیفه در 15 رشته فنی و تخصصی پذیرش شده اند، تصریح کرد: ما از طریق مهارت آموزی به دنبال کاهش بیکاری و توانمندسازی جوانان برای ایجاد شغل هستیم.

  سرهنگ دوم پاسدار راه نشین گفت: سپاه خراسان رضوی نیز در زمینه فرهنگ سازی، ظرفیت بالایی دارد و از این رو لازم است که این اقدامات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

  مدیر قرارگاه مهارت آموزی سپاه استان خراسان رضوی با تاکید بر لزوم کیفی سازی دوره های مهارتی، افزود: این موضوع و آموزش های عمومی و تخصصی با جدیت دنبال می شود.

  سرهنگ دوم پاسدار راه نشین درباره نقش رسانه ها در تبلیغ مهارت آموزی هم گفت: باید با نمونه های موفق که مهارت هایی را کسب کرده اند ارتباط برقرار کرده و نشان دهیم که مهارت آموزی چه تاثیری در اشتغال و زندگی افراد دارد؛ همچنین باید سربازان ترویج دهنده موضوع مهارت آموزی باشند، چون این تبلیغ تاثیر بیشتری در امر مهارت آموزی دارد.


برچسب ها: مهارت آموزی - مهارت - قرارگاه - خراسان رضوی - کاهش بیکاری - جوانان - بیکاری
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان، اولویت اصلی سپاه در قرارگاه مهارت آموزی

اشتغال جوانان، اولویت اصلی سپاه در قرارگاه مهارت آموزی