مطالب مرتبط:
آمادگی انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی برای همکاری با معاونت علمی
آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور توسعه همکاری های متقابل با فعالان حوزه سلامت کشور
انجمن علمی مطالعات تمدنی تأسیس می شود + اسامی اعضای هیئت مؤسس
آمادگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) برای همکاری با دولت
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به سیمایی صراف وزیر علوم برای بازگشت اساتید اخراج شده به دانشگاه/ دلیل قطع همکاری ها «خالص سازی دانشگاه» بود/ با دعوت از اساتید اخراج شده به دانشگاه ها و دلجویی زمینه ساز تحقق بازگشت کرامت به دانشگاه شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 12:452024-08-26دانش

آمادگی انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی برای همکاری با معاونت علمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر داوود ادیب، رییس هیات مدیره انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در نامه ای به دکتر حسین افشین، - رییس هیات مدیره انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در نامه ای به معاون علمی رییس جمهور بر لزوم توجه ویژه بر نقش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر داوود ادیب، رییس هیات مدیره انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در نامه ای به دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر توجه ویژه بر نقش فناوری های نوین در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:همانطور که مستحضرید برنامه هفتم توسعه به عنوان ریل گذار توسعه و پیشرفت کشور در پنج سال آینده، نقش مهمی در توسعه پایدار فناوری های نوین در کشور خواهد داشت.

از فناوری هایی که طی سال های اجرای برنامه هفتم توسعه نقشی کلیدی و راهبردی در پیشرفت کشور خواهد داشت، فناوری هوش مصنوعی و موضوعات مرتبط با اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

این یک واقعیت است که در سال های اخیر هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری داده مبنا، تبدیل به یک ابزار مهم در جهت و جریان رقابت قدرت های مختلف شده است و بدیهی است که می تواند عرصه ای ب


برچسب ها: شرکت های فناور - هوش مصنوعی - رییس هیات مدیره - برنامه هفتم توسعه - مصنوعی - اقتصاد - هیات مدیره
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی برای همکاری با معاونت علمی

آمادگی انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی برای همکاری با معاونت علمی