مطالب مرتبط:
تولید اوپک در ماه اوت به کمترین سطح از ژانویه رسیده است
کاهش تولید نفت اوپک به کمترین رقم از ابتدای 2024
تولید نفت اوپک سقوط کرد
تولید نفت اوپک به پایین ترین میزان رسید
تولید نفت اوپک به کمترین رقم از ابتدای 2024 رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 16:052024-09-03اقتصادي

تولید نفت اوپک به پایین ترین حد از ماه اوت رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تازه ترین نظرسنجی این خبرگزاری در روز دوشنبه (12 شهریور) نشان داد که تولید نفت اوپک در پی اختلال در تولید و صادرات نفت لیبی و هم زمان کاهش مداوم عرضه داوطلبانه دیگر اعضای سازمان کشور .

- بررسی های رویترز نشان می دهد که تولید نفت اعضای اوپک در ماه اوت، به دنبال توقف بخش عمده ای از تولید و صادرات نفت لیبی، به پایین ترین حد از ژانویه رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تازه ترین نظرسنجی این خبرگزاری در روز دوشنبه (12 شهریور) نشان داد که تولید نفت اوپک در پی اختلال در تولید و صادرات نفت لیبی و هم زمان کاهش مداوم عرضه داوطلبانه دیگر اعضای سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) و ائتلاف تولیدکنندگان عضو اوپک و غیراوپک (اوپک پلاس) در ماه اوت به پایین ترین حد خود از ژانویه رسید.

بررسی رویترز نشان داد که اوپک در ماه گذشته میلادی 26 میلیون و 360 هزار بشکه در روز نفت تولید کرده که 340 هزار بشکه در روز نسبت به ژوییه کمتر است و پایین ترین سطح از ژانویه 2024 به شمار می آید.

کاهش صادرات و تولید لیبی در بحبوحه اختلاف بین دولت های شرقی (بنغازی) و غربی (طرابلس) بر سر کنترل بانک مرکزی به افزایش قیمت نفت کمک کرده و به گفته منابع، چشم انداز تسهیل کاهش


برچسب ها: خبرگزاری - صادرات نفت لیبی - تولید - تولید نفت اوپک - تولید نفت - اوپک - صادرات نفت
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت اوپک به پایین ترین حد از ماه اوت رسید

تولید نفت اوپک به پایین ترین حد از ماه اوت رسید