مطالب مرتبط:
ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد
ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد |
در برابر هرگونه تهدید هوایی، آمادگی کاملی داریم
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: مقابل هرگونه تهدید هوایی آمادگی کامل داریم
امیر صباحی فرد: پدافند هوایی ارتش با تجهیزات به روز از کشور حراست می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 13:502024-09-06سياسي

امیر صباحی فرد: ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، از مواضع مختلف این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزم و عملیاتی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید بر لزوم حفظ آمادگی رزمی و هوشیاری کارکنان در راستای دفاع از حریم آسمان کشور تأکید کرد و گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با استفاده از تجهیزات بروز و نیروی انسانی کارآمد، نقش مهمی در حراست از آسمان کشور ایفا می کند.

امیر صباحی فرد با اشاره به اهمیت نقش پدافند هوایی در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هوایی دشمن، تصریح کرد: در راستای تقویت توان دفاعی کشور، نیروی پدافند هوایی اقدامات گسترده ای را در جهت ارتقای سیستم های راداری و موشکی خود انجام داده است و برگزاری مانور های مشترک با سایر نیرو های مسلح نیز نشان از آمادگی کامل پدافند برای دفاع از آسمان کشور دارد.


برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش - پدافند هوایی - نیروی پدافند هوایی - منطقه پدافند هوایی شمال - پدافند هوایی ارتش - امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد - نیروی پدافند
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد

امیر صباحی فرد: ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد