مطالب مرتبط:
27 اثر به پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر استان بوشهر راه یافت
سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اثر می پذیرد
جشنواره های منطقه ای صدای جامعه فیلم کوتاه ایران هستند 
(عکس) استایل مینیمال سفید و طوسی روشن هدی زین العابدین در جشنواره فیلم و عکس با انرژی / ترکیب کت کراپ با دامن کلوش، ایده ای فوق العاده برای یک استایل فرمال
حضور سعید جلیلی در نمایشگاه ایران پلاست+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 12:402024-09-11فرهنگي

قزوین با 9 اثر در جشنواره فیلم کوتاه حضور دارد


رییس انجمن سینمای جوان قزوین با بیان اینکه قزوین با 9 اثر در جشنواره فیلم کوتاه حضور دارد، گفت: استان قزوین به لحاظ کمیت بعد از استان تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ملاحسن در آیین رونمایی جشنواره فیلم کوتاه جوان ایرانی راژیا که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفتادمین جشنواره فیلم جوان ایران با عنوان راژیا جزو معتبرترین جشنواره های ملی است که تعدادی از آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی راه پیدا می کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در این جشنواره استان قزوین میزبان 10 استان از جمله استان های گیلان، همدان، فارس، بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد، هرمزگان، یزد، مرکزی، تهران و قزوین خواهد بود.

وی افزود: بخش های مختلف جشنواره شامل فیلم، داستانی و تجربی، مستند و پویانمایی و در حوزه عکس؛ مجموعه عکس و تک عکس خواهد بود و بخش ویژه لوح افتخار نیز به بهترین فیلم در حوزه کارآفرینان و صنایع، بخش سردار سلیمانی و بخش فیلم سازان متولد 78 به بعد تعلق می گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه نوع زمان بندی جشنواره طی شهادت رییس جمهور و همراهان تغییر کرد و با فشردگی خاصی در حال برگزاری است ابراز کرد: روز 26 شهریور روز میزبان


برچسب ها: جشنواره - جشنواره فیلم کوتاه - جشنواره فیلم - استان - قزوین - استان قزوین - فیلم کوتاه
آخرین اخبار سرویس:

قزوین با 9 اثر در جشنواره فیلم کوتاه حضور دارد

قزوین با 9 اثر در جشنواره فیلم کوتاه حضور دارد