مطالب مرتبط:
پیش بینی بورس فردا یک شنبه 11 شهریور 1403
پیش بینی قیمت دلار 11 شهریور 1403 / سوخت تقاضا، دلار را به مرز کریدور ششم رساند
پیش بینی قیمت دلار فردا یک شنبه 11 شهریور 1403
استاندار خراسان رضوی: پیش بینی حضور حدود هفت و نیم میلیون زائر در ایام آخر ماه صفر در مشهد را داریم(10 شهریور 1403) + فیلم
پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 شهریور 1403 / ریزش اونس طلا، سکه های سنگین را مرزنشین کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-01اجتماعي

پیش بینی هواشناسی هرمزگان، 11 شهریور


ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز تا صبح فردا آب های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با وزش باد های نسبتاً شدید جنوب شرقی، مواج است.

مرضیه سی سی پور افزود: در این مدت بیشینه سرعت باد بویژه در تنگه هرمز به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از 180 سانتیمتر می رسد.

وی توصیه کرد: شناور های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور ها صورت گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در سواحل و جزایر نیز احتمال وقوع گرد و غبار موقتی، کاهش دید افقی و کیفیت هوا وجود دارد.

سی سی پور افزود: بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، بستک و مناطق مرتفع و مستعد مرکزی رشد ابر های همرفتی، رگبار باران و رعد و برق، تندباد لحظه ای و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: تعطیلی بندر جاسک به دلیل شرایط جوی وی توصیه کرد: از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طوفان گرمسیری آسنا در موقعیت 22 و نه دهم درجه عرض شمالی و 62 و شش دهم درجه طول شرقی


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - اداره کل هواشناسی - هرمزگان - هرمز - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان، 11 شهریور

پیش بینی هواشناسی هرمزگان، 11 شهریور