مطالب مرتبط:
پیام تبریک جلال صفری مدیر امور شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه به مناسبت هفته ی بانکداری
جلال قزل ایاق در کما است
سردار شهید «جلال زاهدی»
فوتوتیتر/ سردار شهید «جلال زاهدی»
طرز تهیه بستنی رژیمی با ماست؛ فقط با 3 قلم مواد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 15:052024-08-31فرهنگي

به یاد آن که جلال آل قلم بود


 انجمن دوستداران سیمین و جلال در پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جلال آل احمد در نشستی با عنوان «به یاد آن که جلال آل قلم بود» یاد و خاطره او را گرامی می دارند.

-  انجمن دوستداران سیمین و جلال در پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جلال آل احمد در نشستی با عنوان به یاد آن که جلال آل قلم بود یاد و خاطره او را گرامی می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، این گردهمایی با مشارکت انجمن دوستداران سیمین و جلال، در روز یکشنبه هجدهم شهریور 1403، از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی که به مناسبت پنجاه وپنجمین سالگرد درگذشت وی برگزار می شود، محمد بقایی، غلامرضا خاکی، مینا عبداللهی، کنعان کیایی، محسن محبی و محمدحسین دانایی، رییس انجمن دوستداران سیمین و جلال، به عنوان سخنران حضور خواهند داشت و پیرامون زندگی جلال و تأثیر او بر ادب معاصر سخن خواهند گفت.

در معرفی جلال آل احمد آمده است: جلال آل احمد، نویسنده، مترجم و منتقد ادبی، روز یازدهم آذر 1302 در خانواده ای مذهبی در محله سید نصرالدین تهران به دنیا آمد و در هجدهم شهریور 1348 در سن 46 سالگی در اسالم گیلان بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها: جلال - سالگرد درگذشت - جلال آل احمد - انجمن - سالگرد - درگذشت - گردهمایی
آخرین اخبار سرویس:

به یاد آن که جلال آل قلم بود

به یاد آن که جلال آل قلم بود