مطالب مرتبط:
توسعه صادرات دانش بنیان یک شرکت تعاونی در سمنان
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در خراسان جنوبی
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می یابد
استقبال مردم خراسان جنوبی از پویش «نذر خون»
کشف محموله حشیش در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-07اقتصادي

صادرات هشت میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در طول پنج ماه گذشته تعاونی های خراسان جنوبی هشت میلیون و یکصد هزار دلار صادرات داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی صبح شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته تعاون اجرای 90 برنامه در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در طول هفته تعاون در خراسان جنوبی 13 طرح با مبلغ سرمایه گذاری بالغ 350 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

اشرفی با اشاره به جشنواره تعاونی های برتر بیان کرد: در این جشنواره 292 تعاونی شرکت کردند که رشد 25 درصدی را نسبت به دوره قبل جشنواره داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرآیند اجرای این جشنواره از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده است، ادامه داد: این جشنواره با حضور مسئولان برتر استانی برگزار خواهد شد.

وجود 658 تعاونی فعال اشرفی با اشاره به اینکه 658 تعاونی فعال در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: در این تعاونی ها هشت هزار و 844 فرصت شغلی فراهم شده و شاغلین در آن هزار و 195 نفر هستند.

وی یادآور شد: از این تعداد تعاونی 100 تعاونی در بخش بانوان به ویژه با تلاش و کوشش زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی داریم که حمایت هایی از آنان صورت می گیرد.


برچسب ها: خراسان جنوبی - تعاون - خراسان - جشنواره - جنوبی - رفاه اجتماعی - هفته تعاون
آخرین اخبار سرویس:

صادرات هشت میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی

صادرات هشت میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی