مطالب مرتبط:
واکنش زیدآبادی به اخبار غیررسمی درباره اعلام جرم علیه او؛ کسی که آتش بیار معرکه شده چه نقشی داشته که به هراس افتاده است؟
مهار آتش سوزی ناشی از انفجار سوخت انبارشده در بم
اعتراض پلیس و آتش نشانی به کیفیت پایین خودروی داخلی
وقوع آتش سوزی در جنگل های اسلام آباد لردگان
هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 22:202024-09-04حوادث

آتش، 3 هکتار مرتع در لاریجان آمل را خاکستر کرد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از مهار آتش سوزی گسترده در مراتع بخش کوهستانی لاریجان خبر داد و گفت: در پی این حادثه بیش از 3 هکتار از عرصه های مرتعی ارتفاعات قله دماوند در آتش سوخت.

- ایسنا/مازندران رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از مهار آتش سوزی گسترده در مراتع بخش کوهستانی لاریجان خبر داد و گفت: در پی این حادثه بیش از 3 هکتار از عرصه های مرتعی ارتفاعات قله دماوند در آتش سوخت.

علی اصغر اسماعیل زاده چهارشنبه شب 14 شهریور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بعدازظهر امروز بخشی از مراتع روستای کرف بخش لاریجان طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و سرجنگلبانی لاریجان به منطقه عزیمت و در اقدامی به موقع حریق را مهار و اطفاء کردند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل اضافه کرد: در جریان اطفا حریق عرصه مرتعی، بخشدار لاریجان و نیروهای مردمی و همیاران طبیعت، عوامل منابع طبیعی نیز حضور داشتند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: برآورد اولیه حاکی از آتش سوزی بیش از 3 هکتار از عرصه مرتعی در محدوده روستای کرف در مسیر ارتفاعات قله دماوند بوده است.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - آبخیزداری - لاریجان - شهرستان آمل - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

آتش، 3 هکتار مرتع در لاریجان آمل را خاکستر کرد

آتش، 3 هکتار مرتع در لاریجان آمل را خاکستر کرد