مطالب مرتبط:
برگزاری فروش فوق العاده اصناف در بجنورد| نمایشگاه پاییزه برپا نمی شود
یک عضو شورای شهر رزن دستگیر شد
دانشکده علوم قرآنی بجنورد دانشجو می پذیرد
سارقان زن «کش روزن» در بندرانزلی دستگیر شدند
سارقان زن «کش روزنی» در بندرانزلی دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 08:002024-09-09حوادث

کلاهبرداران 52 میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند


بجنورد_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 32 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش بیش از 52 میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید مطهری زاده در گفت وگو با رسانه ها مهر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای متعدد از جمله فروش خودرو و زمین اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با همکاری شاکیان پرونده موفق شدند 2 نفر کلاهبردار را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 32 فقره جعل و کلاهبرداری از شهروندان به ارزش 52 میلیارد و 854 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: متهمان با فراخوان های وسوسه آور در خصوص فروش خودرو و زمین آن هم با قیمت های باور نکردنی و اعطای تسهیلات پیرامون همین موضوع از شهروندان کلاهبرداری می کردند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا هرگز فریب تبلیغات واهی و وسوسه آور را نخورده و هرگونه خبر در خصوص فروش ملک و خودرو را از طریق مبادی قابل اعتماد پیگیری کرده و در صورت اطلاع از


برچسب ها: کلاهبردار - کلاهبرداری - خراسان شمالی - میلیارد - فروش خودرو - بجنورد - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران 52 میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند

کلاهبرداران 52 میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند