مطالب مرتبط:
بازداشت فروشندگان بلیت غارعلیصدر در بازار سیاه
بازار سیاه فروش بلیت دیدار استقلال و الغرافه +عکس
بازار سیاه بلیت فروشی به قلعه حسن خان هم رسید!
ازدحام و بازار سیاه بلیت فروشی در قلعه حسن خان
ازدحام و بازار سیاه بلیت فروشی در قلعه حسن خان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 14:302024-09-17اقتصادي

دستگیری 19 فروشنده بلیت غارعلیصدر در بازار سیاه


رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ از دستگیری 19 خاطی فروشندگان بلیط غار علیصدر در ایجاد بازار سیاه خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ از دستگیری 19 خاطی فروشندگان بلیط غار علیصدر در ایجاد بازار سیاه خبر داد.

مهدی غلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیک بالای گردشگران و مسافران به غار علیصدر در دو هفته گذشته در ایام تعطیلات و ایام پایان هفته برخی از سود جویان با ایجاد بازار سیاه نسبت به فروش بلیط غارعلیصدر با قیمت بالا به گردشگران و مسافران اقدام کرده بودند که با رصد و کنترل یگان اداره میراث فرهنگی و نیز عوامل و نیروی انتظامی این افراد خاطی شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به دستگیری 19 نفر در رابطه با ایجاد بازار سیاه فروش بلیط غارعلیصدر به گردشگران در طی دو هفته گذشته، افزود: در همین رابطه تاکنون برای شش نفر از این افراد حکم صادر شده است ضمن اینکه پرونده 11 نفر از این افراد نیز در مراجع قضایی در جریان بوده و احتمال اینکه به زودی حکم آنان نیز صادر شود وجود دارد.

غلامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در بحث فروش بلیط غار علیصدر ایجاد بازار سیاه نداشته ایم و این مورد نخستین مورد اتفاق افتاده در سال جاری بوده است، خاطر


برچسب ها: اداره میراث فرهنگی - بازار سیاه - رییس اداره میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - علیصدر - میراث فرهنگی - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 19 فروشنده بلیت غارعلیصدر در بازار سیاه

دستگیری 19 فروشنده بلیت غارعلیصدر در بازار سیاه