مطالب مرتبط:
آموزش کمک های اولیه منجر به کاهش 50 درصد هزینه های درمانی می شود
آموزش کمک های اولیه 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد
نظر وزیر بهداشت در مورد افزایش ظرفیت پزشکی/ ظفرقندی: افزایش ظرفیت پزشکی اگر بدون تامین استاد و هزینه های لازم باشد، کیفیت آموزش کاهش می یابد
چگونه نایلون حبابدار به کاهش هزینه های بسته بندی کمک می کند؟
امسال 14 سپتامبر روز جهانی کمک های اولیه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 11:352024-09-14دانش

آموزش کمک های اولیه 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: آموزش کمک های اولیه، 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد که این موضوع در بُعد فرهنگی و اقتصادی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

- آموزش کمک های اولیه 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: آموزش کمک های اولیه، 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد که این موضوع در بُعد فرهنگی و اقتصادی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حکمت الله هاشمی روز شنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، افزود: هلال احمر در حوزه آموزش کمک های اولیه با استقبال عمومی مواجه است که در نجات جان انسان ها تأثیر می گذارد.

وی اظهار داشت: خانه های هلال، دانشگاه ها، جوامع محلی و دستگاه های اجرایی بهترین مراکز برای ارائه آموزش کمک های اولیه است.

هاشمی ادامه داد: باید هم افزایی و ارتباطات بیشتر در میان دستگاه ها انجام شود تا از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوب در زمان بروز حوادث استفاده شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ از طرح راه اندازی خانه های هلال استقبال کرد، افزود: این خانه ها با هدف امدادرسانی سریع تر در تمامی نقاط کشور و افزایش بهره وران از آموزش های خود امدادی و دگر امدادی و همچنین خدمات معیشتی و درمانی در مناطق دور و


برچسب ها: کمک های اولیه - آموزش کمک های اولیه - هزینه های درمانی - آموزش - درمانی - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - هزینه
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کمک های اولیه 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد

آموزش کمک های اولیه 50 درصد هزینه های درمانی را کاهش می دهد