مطالب مرتبط:
مقاومت فلسطین:اسراییل با پیشنهاد آتش بس آمریکا مخالف است
مولانا فضل الرحمان: آمریکا حامی جنایات اسراییل و ناقض حقوق بشر است
تاوان حمایت از اسراییل برای آمریکا و انگلیس در دریای سرخ
نتانیاهو می خواهد بحران جنگ غزه را تا انتخابات آمریکا کش دهد/ ایران به دنبال برقراری آتش بس است / شکست آتش بس بر روی مناسبات تهران با غرب و یا پاسخ ایران به اسراییل اثر گذار نخواهد بود / برخی معتقدند این ترامپ با آن ترامپ متفاوت خواهد بود و تمام سرمایه خود را بر روی اسراییلی ها شرط نمی
(تصاویر) تظاهرات گسترده در آمریکا در اعتراض به شهادت عایشه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 16:502024-09-08بين الملل

تظاهرات مقابل سفارت «اسراییل» در آمریکا نخستین بار پس از 7 اکتبر


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اسراییلی ها امروز نخستین بار پس از هفتم اکتبر، در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن برای حمایت از توافق آتش بس غزه و مبادله اسیران تظاهرات می کنند.

- تظاهرات مقابل سفارت اسراییل در آمریکا نخستین بار پس از 7 اکتبر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اسراییلی ها امروز نخستین بار پس از هفتم اکتبر، در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن برای حمایت از توافق آتش بس غزه و مبادله اسیران تظاهرات می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات امروز یکشنبه مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن خبر دادند.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای نخستین بار پس از هفتم اکتبر، اسراییلی ها امروز یکشنبه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن تظاهرات می کنند.

بر اساس گزارش این شبکه، تظاهرکنندگان دستیابی به توافق فوری با مقاومت فلسطین را برای مبادله اسیران صهیونیست دربند در نوار غزه را خواستار می شوند.

این تظاهرات در حالی برگزار خواهد شد که در داخل سرزمین های اشغالی نیز هر روز تظاهرات ضد نتانیاهو و کابینه او با هدف اعمال فشار برای دستیابی به توافق آتش بس و مبادله اسیران در حال برگزاری است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - تظاهرات - اسراییل - رژیم - نخستین - سفارت
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مقابل سفارت «اسراییل» در آمریکا نخستین بار پس از 7 اکتبر

تظاهرات مقابل سفارت «اسراییل» در آمریکا نخستین بار پس از 7 اکتبر