مطالب مرتبط:
جزییات اولین نشست معاونان اول سه قوه در ساختمان دولت به میزبانی عارف، معاون اول رییس جمهور/ گفت وگو و بررسی در مورد شرایط اقتصادی کشور، ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف سازی آن، خصوصی سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی
کمیسیون امنیت ملی ابعاد سفر رییس جمهور به عراق را بررسی می کند
جزییات زمان و مکان اولین نشست خبری رییس جمهور
جزییات زمان و مکان نشست خبری رییس جمهور
جزییات زمان و مکان نشست خبری رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 19:352024-09-16سياسي

نکات مثبت و منفی نشست خبری رییس جمهور بررسی خواهد شد


نکات مثبت و منفی این نشست بررسی خواهد شد و با کمک شما عزیزان، تلاش خواهیم کرد تا در نشست های آینده، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسانده شود.

- رییس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: نکات مثبت و منفی این نشست بررسی خواهد شد و با کمک شما عزیزان، تلاش خواهیم کرد تا در نشست های آینده، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الیاس حضرتی در واکنش به برگزاری نشست خبری رییس جمهور نوشت: نخستین نشست خبری رییس جمهور محترم با حضور گسترده خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران از رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد و دکتر پزشکیان پاسخ های روشن و صریحی به سوالات مطرح شده دادند.

با توجه به محدودیت زمانی، متأسفانه تعدادی از رسانه ها فرصت طرح سوالات خود را نیافتند و مقرر شد که رییس جمهور برای نخستین بار، پاسخ این سوالات را به صورت کتبی به رسانه ها ارسال کنند.

از تمامی عزیزانی که در این نشست حضور داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران که مدت طولانی منتظر ماندند، صمیمانه عذرخواهی می نمایم.

از برادرانم آقای حاجی میرزایی رییس محترم دفتر رییس جمهور و سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور و همکاران شان که بار اصلی برگزاری این نشست بر دوش آنها بود تشکر ویژه دا


برچسب ها: نشست خبری رییس جمهور - نکات مثبت و منفی - رییس جمهور - نشست - نشست خبری - رسانه ها - شورای اطلاع رسانی دولت
آخرین اخبار سرویس:

نکات مثبت و منفی نشست خبری رییس جمهور بررسی خواهد شد

نکات مثبت و منفی نشست خبری رییس جمهور بررسی خواهد شد