مطالب مرتبط:
آمادگی برای واکنش سریع به تهدیدات اولویت نیروهای مسلح است
استفاده ازظرفیت هاوتوان نیرو های خدمتگذار ونخبه سیستان وبلوچستان،در اولویت باشد
انتصاب جانشین فرماندهی کل نیرو های مسلح در نیروی انتظامی
امیر سرتیپ «آشتیانی» جانشین رییس ستاد کل نیرو های مسلح شد
ارتقاء سطح کیفیت محصولات در اولویت نیروهای مسلح است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:452024-08-28سياسي

واکنش سریع به تهدیدات در اولویت نیرو های مسلح است


رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز مسئولیت نیرو های مسلح در تمام حوزه های نظامی و دفاعی بسیار حساس است، گفت: آمادگی واکنش سریع به تهدیدات، تقویت زیر ساخت ها، توسعه علم و فناوری و ارتقا کیفی محصولات در اولویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، سرلشکر باقری در آیین تکریم و معارفه جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح با تبریک ایام هفته دولت به وزیر دفاع و همه دولتمردان و قدردانی از خدمات سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مدت تصدی جانشین رییس ستاد کل، امیر سرتیپ آشتیانی را به عنوان جانشین جدید رییس ستاد کل معرفی کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قطعا پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب شده خواهد داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران مقاومت در برابر اشغالگران را در امت اسلامی احیا کرده است.

سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به تحولات جهانی اظهار داشت: قطعا قدرت آمریکا با پنج سال قبل قابل مقایسه نیست، زیرا آنها اکنون در حال افول هستند و برای بازگرداندن قدرت خود دست و پا می زنند و از این رو به لحاظ آمادگی واکنش سریع به تهدیدات، تقویت زیر ساخت ها و توسعه علم و فناوری و ارتقای کیفی محصولات لحظه ای نباید غفلت کرد.


برچسب ها: رییس ستادکل نیروهای مسلح - جمهوری اسلامی ایران - ستادکل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - جمهوری اسلامی - سرلشکر باقری - رییس ستاد کل نیروهای مسلح
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سریع به تهدیدات در اولویت نیرو های مسلح است

واکنش سریع به تهدیدات در اولویت نیرو های مسلح است