مطالب مرتبط:
آغاز اکران آنلاین «جمال الدین»
زمان اکران آنلاین فیلم آبی روشن به همراه معرفی این فیلم
بقعه امام زاده سید جمال الدین محمد خرم آباد مرمت شد
مرمت امامزاده سید جمال الدین محمد (جمال کل) خرم آباد
داروهای دیابت، رتبه اول خرید | فرهیختگان آنلاین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 12:552024-09-01فرهنگي

«جمال الدین» اکران آنلاین می شود


مستند سینمایی «جمال الدین»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی امیر رویینی و علی کوشا از فردا 12 شهریور به صورت آنلاین اکران می شود.

- مستند سینمایی جمال الدین ، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی امیر رویینی و علی کوشا از فردا 12 شهریور به صورت آنلاین اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، اکران آنلاین مستند سینمایی جمال الدین ، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه کنندگی امیر رویینی و کارگردانی امیر رویینی و علی کوشا از دوشنبه 12 شهریور همزمان با روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس در سایت هاشور آغاز می شود.

این مستند پیش از این در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت حضور داشت و در 2 بخش بهترین نویسنده گفتار متن (امیرمحمد کوچک زاده) و بهترین گوینده گفتار متن (فخرالدین صدیق شریف) نامزد دریافت جایزه شد.

جمال الدین که از طریق فراخوان سینماحماسه و با رویکرد ساخت مستند از شخصیت های حماسی ایران، در فرایند تولید قرار گرفت، نزدیک به 5 ماه مراحل تحقیق و پژوهش آن طول کشیده و نگارش فیلمنامه و جستجوی تصاویر آرشیوی آن نیز 2 ماه زمان برده است.

این مستند با بهره بردن از آرشیو موجود و بازسازی صحنه های مربوطه، نگاهی به زندگی و فعالیت های مبارزاتی سیدجمال الدین اسدآبادی، اندیشمند سیاسی ، در واقعه دراماتیک نهضت توتون و تنباکو اس


برچسب ها: جمال الدین - مستند - مستند سینمایی - مرکز مستند - کارگردانی - آنلاین - اکران آنلاین
آخرین اخبار سرویس:

«جمال الدین» اکران آنلاین می شود

«جمال الدین» اکران آنلاین می شود