مطالب مرتبط:
21 تن چوب جنگلی در اصفهان توقیف شد/ مجروح شدن 4 جنگلبان
اعزام 87 هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل ونقل مسافری استان اصفهان
اعزام 87 هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل ونقل مسافری استان اصفهان
تشدید رگبار در 7 استان / پیش بینی آبگرفتگی معابر عمومی
ورزشی های چهارم شهریور ماه در استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 12:302024-08-26حوادث

توقیف21 تن چوب جنگلی در استان اصفهان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تا پایان مردادماه در 48 عملیات 21 تُن چوب جنگلی شامل بلوط و تاغ و حدود 2 تُن زغال و 77 کیلوگرم انواع محصولات فرعی توسط نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی صادقی با اشاره به اینکه در این مدت از 342 مورد ورود و چرای غیرمجاز دام در مراتع و اراضی ملی جلوگیری شد افزود: در این رابطه 18 نفر دستگیر، 10 وسیله نقلیه توقیف و هفت فقره انواع تجهیزات و ادوات ضبط شد.

وی گفت: در یک مورد، چهار ن جنگلبان و نیروی سازمانی اداره کل برای جلوگیری از چرای غیرمجاز دام در مراتع شهرستان برخوار و بیرون راندن آنها با پنج نفر متخلف درگیر شدند که منجر به مجروح شدن نیرو های جنگلبانی شد.

سرهنگ صادقی افزود: هر پنج نفر متخلف دستگیر و برای آنها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 45 حادثه آتش سوزی در عرصه های طبیعی در سمیرم، فریدن، شهرضا، خوانسار، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، دهاقان و تیران و کَروَن رخ داد و بر اثر آن 151 هکتار از مراتع استان در آتش سوخت و آسیب دید.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ادامه داد: این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل 29 مورد حادثه حریق 85 هکتار و در طول سال گذشته در مج


برچسب ها: استان اصفهان - منابع طبیعی و آبخیزداری - منابع طبیعی - یگان حفاظت - اداره کل منابع طبیعی - فرمانده یگان حفاظت - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

توقیف21 تن چوب جنگلی در استان اصفهان

توقیف21 تن چوب جنگلی در استان اصفهان