مطالب مرتبط:
بازدید وزیر کشور از روند تردد زائران جهت شرکت در مراسم اربعین
مومنی از روند تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای کرمانشاه بازدید کرد
پلیس: زائران قبل از روز اربعین به کشور بازگردند / وزیر کشور: 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند / مرز خسروی دائمی شد
حال و هوای زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی
ویدیو/ موج حضور زائران اربعین حسینی در مرز چذابه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 21:152024-08-23حوادث

توصیه های پلیس فتا کیش به زائران مراسم اربعین حسینی


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش، گفت: زائران اربعین حسینی هنگام خرید بین راهی رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما کیش ، سرگرد محسن بابایی افزود: کلاهبرداران در قالب فروشندگان با استفاده از دستگاه اسکیمر یا کپی کردن کارت بانکی نسبت به سرقت از کارت های زائران می کنند.

او افزود: برخی از کلاهبرداران این روز ها با مردم تماس می گیرند و با عناوین برنده شدن سفر زیارتی درخواست مشخصات کارت بانکی برای نام نویسی می کنند که مردم نسبت به اینگونه تبلیغات هوشیار باشند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش، گفت: زائران از خدمات اینترنت بین راهی و مکان های ناشناس به دلیل سواستفاده کلاهبرداران و دسترسی به اطلاعات شخصی آنان استفاده نکنند.

سرگرد محسن بابایی، افزود: افراد برای خرید بلیت سفر های خود نیز از پایگاه های مجاز و دارای نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنند.

برخی از سارقان با مشاهده عکس و تبلیغات افراد مبنی بر آغاز سفر اربعین و یا سفر های زیارتی نسبت به شناسایی منزل افراد و سرقت از منازل می کنند.

سرگرد بابایی گفت: در پنج ماه گذشته بیش از 98 درصد از جرائم فضای مجازی کیش و پرونده های تشکیل شده کشف شده و پرونده ها به نتیجه رسیده است.


برچسب ها: کلاهبرداران - فرماندهی انتظامی - کارت بانکی - رییس پلیس فتا - زائران - اربعین حسینی - پلیس فتا
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس فتا کیش به زائران مراسم اربعین حسینی

توصیه های پلیس فتا کیش به زائران مراسم اربعین حسینی